Še ne dosegate pričakovanega uspeha?
| Članek je bil prebran 2.397 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Ste tudi vi eden izmed tistih, ki imate svoje podjetje, a ne dosegate zastavljenih rezultatov? Morda ste pričakovali večji uspeh v določenem času ali pa prodaja preprosto ni stekla, kot ste si obetali. V vsakem primeru še niste pokazali vseh svojih adutov. Če želite pokazati ves svoj poslovni potencial, potem ne smete pozabiti na Google oglaševanje.

Barvan zajčekGoogle oglaševanje je v prvi vrsti izjemno ciljno usmerjeno in za podjetje stroškovno ugodna oblika spletnega oglaševanja. Pri uporabljanju Google oglaševanja lahko oglašujete na klik ali pa se poslužujete tudi oglaševanja v Google prikaznem omrežju (Google Display Network – GDN), kjer lahko oglašujete glede na število prikazov (CTN) – AdSense. Pri oglaševanju na klik plačate samo realizirane klike (Pay Per Clic – PPC). Danes se podjetja v veliki meri že sama pozanimajo in odločijo za oglaševanje z Googlom. Google oglaševanje ponuja nedvomno nekatere pomembne prednosti v oglaševanju nasploh. Ena izmed ključnih je sam doseg tovrstnega oglaševanja. V Sloveniji namreč po zadnjih podatkih kar 71% prebivalstva uporablja svetovni splet. To pomeni da skoraj tri četrtine ljudi v Sloveniji lahko dosegate preko interneta. Pri tem je Google seveda najbolj uporabljen spletni iskalnik – poslužuje se ga kar 95% vseh, ki uporabljajo internet. Poleg dosega je pomembna lastnost Google oglaševanja relevantnost – z Googlom tako svoje oglase prikazujete le tistim, katerim so namenjeni – se pravi vsem ljudem, ki se v resnici zanimajo za vaše podjetje in ponudbo. S tem se izognete neučinkovito porabljenih finančnim sredstvom za vsakovrstno oglaševanje, ki pa v polnosti ne dosega prave ciljne skupine.

Tretja prednost Google oglaševanja je ROI – Return On Investement. Gre za povrnitev vloženih sredstev, ki ste jih namenili za samo oglaševanje. Oglaševanje na klik (PPC) je odličen primer povrnitve investicije, saj podjetje plača le tedaj, ko potencialni kupec tudi dejansko pokaže interes za vašo ponudbo in klikne na oglas.

© 29. 03. 2024 - Gramiz. Oglaševanje.