Vse, česar še niste vedeli o optimizaciji
| Članek je bil prebran 2.396 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Optimizacija spletnih strani se za marsikoga sliši sila zapleteno. V resnici gre za dokaj preprost in enostaven proces. SEO oziroma search engine optimization je optimizacija spletnih strani za iskalnike, ki je lahko ob poznavanju osnovnih stvari povsem jasna tudi povprečnemu uporabniku spleta.

Možička ki vlečeta puščicoV osnovi optimizacija spletnih strani vključuje dvoje: optimizacijo na sami spletni strani, kar imenujemo on-site optimizacija in optimizacija oziroma pridobivanje povezav na drugih spletnih straneh, kar imenujemo tudi off-site optimizacija. Cilj obojega je lastno spletno stran narediti iskalnikom čim bolj prijazno in ljubo. To je lažje dosegati, če je naša spletna stran tudi vsebinsko relevantna in kvalitetna. Spletna stran se optimizira zato, da bi jo iskalnikom prikazali kot najbolj ustrezno na izbrane in zakupljene ključne besede. Jasno je, da se optimizacija osredotoča predvsem na Google, ki je najpomembnejši iskalnik pri nas. Če spletno stran kvalitetno optimiziramo za Google, je s tem stran povečini ustrezno optimizirana tudi za druge iskalnike (npr. najdi.si). Optimizacija je tesno povezana z izbiro in zakupom ključnih besed. Ključne besede so tiste, po katerih nas uporabniki spleta lahko najdejo. To so skratka tiste besede, po katerih smo uvrščeni na samih iskalnikih. Preden določimo, katere so ključne besede za našo dejavnost, podjetje oziroma blagovno znamko, je potrebno izvesti skrbno in natančno analizo ključnih besed.

To je mogoče storiti z Googlovim orodjem, imenovanim Google Keyword Tool. Nekako velja splošno sprejeto pravilo, da se za manj kakor 300 poizvedb oziroma iskanj ne izplača optimizirati strani. Ključne besede, ki jih torej izberete, se morajo pojaviti čim večkrat, po možnosti vsaj 1000-krat mesečno.

© 25. 04. 2025 - Gramiz. Oglaševanje.