Kartice zvestobe na mobilnih telefonih
| Članek je bil prebran 682 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Ljudje z vsakim letom preživimo več časa na svojih mobilnih telefonih, v nekaterih primerih je telefon tudi že nadomestil naše računalnike. Zato ne čudi, da so se na mobilne telefone preselile tudi kartice zvestobe slovenskih trgovcev, ki so se drugače gnetle v naših denarnicah. 

Kartice

Nagrade trgovcev za zvestobo 

Že leta 2011 je Zveza potrošnikov Slovenije opozarjala, da je glavni namen kartic zvestobe, ki nam jih trgovci vsiljujejo na vsakem koraku, vzbuditi vtis, da so kupci za nakup nagrajeni ter da se zvestoba izplača in ne dejanski prihranek kupcev. 

V principu vse kartice zvestobe delujejo po enakem principu: za več opravljenih nakupov ste nagrajeni z višjimi popusti. Pri tem imajo ključno vlogo bonitetne lestvice, ki določajo višino bonitetnega razreda glede na porabo denarja – več denarja kot porabite, višji bonitetni razred dosežete. 

Mobilni telefon nam močno olajša življenje

Tudi ko pride do nakupovanja, je mobilni telefon postal naš najboljši prijatelj. Z različnimi aplikacijami si namreč lahko močno olajšamo vse vidike nakupovalne izkušnje. Lahko upravljam nakupovalni budget, si napišemo priročen nakupovalni seznam, ki ga ne bomo mogli pozabiti doma ali pa izberemo najprimernejše darilo za rojstni dan in druge posebne priložnosti. 

Močno pa nam olajšajo vsakdanje življenje tudi mobilne aplikacije s katerimi lahko nadomestimo množico fizičnih kartic zvestobe, ki nam kradejo prostor v denarnicah. Na področju aplikacij lahko izbiramo med aplikacijami, ki na enem mestu združujejo vse kartice zvestobe, ki jih imamo, kot je na primer aplikacija Moje kartice, kamor ročno vpišemo številko kartice ali pa poskeniramo črtno kodo kartice. Kartice zvestobe pa lahko povežemo tudi z mobilnimi denarnicami, kot je na primer slovenska denarnica mBills

Vedno več trgovcev pa se odloča za lastne mobilne aplikacije. Nekateri trgovci, kot sta na primer Hofer (ki ga v Sloveniji zastopa generalni direktor Matevž Martinuč) in Lidl (ki ga v Sloveniji vodi Gregor Kosi), imajo aplikacijo, kjer lahko kupec spremlja aktualne akcije in kataloge, ki se redno posodabljajo. 

Tisti trgovci, ki pa imajo možnost pridobitve kartice zvestobe, pa se v veliki meri odločajo za aplikacije, ki, poleg listanja aktualnih katalogov, ponujajo tudi možnost digitalne kartice zvestobe. Za tako aplikacijo sta se na primer odločila dva največja trgovca v Sloveniji, Spar (ki ga vodi generalni direktor Igor Mervič) ter Mercator (pod vodstvom predsednika uprave Tomislava Čizmića). Z obema aplikacijama lahko nadomestimo kartico zvestobe v fizični obliki za nabiranje točk in popustov, pri čemer se Mercatorjeva aplikacija Moj M obnaša kot mobilna denarnica, saj lahko z njo tudi plačujemo. Korak naprej pa je naredil Tuš, ki lastnikom kartice zvestobe, ki imajo hkrati tudi njihovo mobilno aplikacijo, ponuja posebne dodatne popuste. 

Kartic zvestobe pa se poslužujejo tudi bencinski servisi, pri nas sta to Petrol in OMV, ki imata tudi vsak svojo mobilno aplikacijo. Karticam zvestobe pa se ne morejo upreti tudi lekarne, kjer je najbolj popularna kartica Lekarne Ljubljana, ki jo prepoznamo po rdečem jabolku na zeleni podlagi. 

© 03. 05. 2024 - Gramiz. Oglaševanje.