Digitalna agencija – jo vaše podjetje potrebuje?
| Članek je bil prebran 267 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Digitalni marketing številna podjetja in blagovne znamke pri nas še vedno razumejo predvsem kot dodaten strošek, čeprav gre v resnici za investicijo, ki lahko povsem spremeni razvoj in uspeh nekega posla. Podjetja se včasih dela z zunanjimi digitalnimi agencijami tudi izogibajo, saj menijo, da lahko za ta del posla poskrbijo kar interne ekipe. V resnici pa so interne ekipe pogosto preobremenjene in se morajo ukvarjati še s številnimi drugimi zadolžitvami, zato se v polnosti ne zmorejo posvetiti digitalnem marketingu. Digitalna agencija se lažje posveti celoviti digitalni strategiji, hkrati pa ima na voljo tudi dovolj strokovnega znanja in tehnologije, da svoje storitve izvaja kot je treba. Interne ekipe v podjetjih tako pogosto ne uspejo pripraviti npr. celoletne strategije digitalnega marketinga, zato se marsikatera aktivnost odvija brez vnaprej predvidenih posledic in po občutku. To pa lahko pomeni tudi brco v temo in nepovrnjeno investicijo. Digitalna agencija se lahko namesto tega posveti pripravi celostne strategije za dogovorjeno obdobje – v to strategijo je vključen načrt vseh korakov, kampanj, aktivnosti, rešitev in storitev. Prav tako digitalna agencija ve tudi, katera orodja in kanale je potrebno aktivirati, da bi lahko strategijo tudi uspešno izpeljali.

digitalna agencijaVsak posel potrebuje svojo strategijo

Na področju digitalnega marketinga se je potrebno zavedati, da je potrebno strategijo digitalnega marketinga prilagoditi vsakemu poslu posebej. To pomeni, da hitrih in univerzalnih rešitev ni, ampak je vsaka strategija plod poznavanja posla in specifik podjetja, ki so odločilne za vsebinsko strategijo, strategijo optimizacijo spletne strani, izbranih taktik, itd. Pomembno se je zavedati, da so digitalne storitve, ki jih neka digitalna agencija podjetju nudi, nenadomestljive iz vidika poznavanja najboljših praks v panogi, inovativnih pristopov, izkušenj in digitalnih taktik, ki lahko v nekem poslu oziroma za neko podjetje najbolje delujejo.

Digitalni marketing deluje le, če je prilagojen poslu

Digitalna agencija seveda še sama po sebi ni poroštvo za izjemne rezultate in uspeh. Zgodi se lahko, da neka agencija ne razume v celoti posla oziroma zgodbe podjetja ali pa usmerja preveč energije le eno storitev, v druge pa premalo, s podjetjem slabo oz. neučinkovito komunicira, itd., skratka v tem primeru strategija digitalnega marketinga ni ustrezno prilagojena poslu. Sodelovanje med podjetjem in digitalno agencijo je zato lahko učinkovito in plodno le, v kolikor je dovolj komunikacije, zaupanja, avtomatski sistem obveščanja in uspešne rešitve raznih izzivov, na katere naleti podjetje. V to je vključena tudi analiza konkurence in ocena priložnosti, ki jih ima neko podjetje. V ozadju uspešne strategije je preverjena metodologija in ustaljeni postopki dela, pri čemer je treba le te prilagoditi specifičnim potrebam in dinamiki poslovanja. Metodologije dela običajno poteka v več fazah (npr. raziskovanje, analiza, načrtovanje strategije in aktivnosti, usklajevanje načrtov ter potreb, ustvarjanje rešitev po meri, testiranje rešitev, implementacija dobrih rešitev, spremljanje rezultatov (spletna analitika) in optimizacija ter nadgradnja.

Kateri so osnovni elementi vsake uspešne strategije digitalnega marketinga?

Nekaj elementov digitalnega marketinga pa je ne glede na posel mogoče opredeliti kot osnovnih za uspešno strategijo. Med njimi so:

Preberite si tudi, razloge zakaj potrebujemo digitalno oglaševalsko agencijo!

© 23. 10. 2017 - Gramiz. Oglaševanje.