Marketing magazin – vse o oglaševanju na enem mestu
| Članek je bil prebran 1.618 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Marketing Magazin ali krajše MM je edina revija pri nas, ki se specializira za področje oglaševanja oziroma marketinga. Ukvarja se z marketingom, prodajo in oglaševanjem na našem področju, izhaja pa že vse od leta 1981. Korenite spremembe je revija doživela leta 2008, ko so razširili tematsko polje, ki ga revija pokriva, na videz pa se je revija približala revijalnemu tisku. Vsebine so tako postale usmerjene na široko področje trženja, kljub temu pa do danes ta revija ostaja strokovna revija s težo. Marketing Magazin izhaja enkrat na mesec, njen krog bralcev pa zajema marketinške strokovnjake, managerje, urednike, novinarje ter vse ustvarjalce, ki so tako ali drugače povezano s svetom oglaševanja ter medijev. Prvi urednik in hkrati ustanovitelj te revije je bil Jure Apih. Ko je revija praznovala svojo 25-letnico, so v Cankarjevem domu v Ljubljani odprli razstavo nagrajenih del iz natečaha Zlati MM. Za najboljše so pripravili tudi priznanja in nagrade. Glavni urednik do leta 2006 je ostal Jure Apih, nasledil pa ga je Boštjan Tadel. Z letom 2008 se je zamenjal lastnik revije, saj je Marketing Magazin iz rok Dela prešel v roke podjetju Medijski partner. Revija je hkrati doživela tudi vsebinsko in estetsko prenovo. Vendarle je smer revije že ves čas ista – to je širitev na kar se da celostne oglaševalske teme. Revija MM je zelo pomembna za naš oglaševalski prostor, saj je nastanek te revije pravzaprav pomenil izgradnjo prvih temeljev oglaševalske infrastrukture pri nas.

Marketing MagazinMarketing Magazin tako v svojih strokovnih prispevkih, kolumnah in ostalih prispevkih danes v našem prostoru predstavlja prevladujoče trende in stanje oglaševanja pri nas, ki so pomembni tako za podjetja kakor za agencije, ki delujejo na področju marketinga oziroma trženja. Revija se posveča vsem pomembnejšim vsebinam iz tega področja, tudi vsebinskemu marketingu, ki je v zadnjih letih vse pomembnejša tema med oglaševalci. Vsebinski marketing je iz vidika agencij zanimiv predvsem zato, ker predstavlja določen izziv. Tovrstni marketing namreč oglaševanje seli izven agencij v sama podjetja. Gre namreč za ustvarjanje in posredovanje koristnih in kvalitetnih vsebin ciljni skupini, ki je natančno definirana. Mnoga podjetja za izvajanje tovrstnega marketinga sicer še vedno najemajo oglaševalske agencije, ki potem to področje izvajajo zanje, obstajajo pa tudi podjetja, ki se odločijo zaposliti urednika, pisce, stiliste itd., torej ekipo, ki se v posameznem podjetju ukvarja s tem področjem.

Kljub temu, da vsebinski marketing na nek način pomeni revolucijo v oglaševanju kot takem, pa po drugi strani ni bojazni, da bi zaradi tovrstnega oglaševanja izginilo klasično ali digitalno oglaševanje. Vsebinski marketing je namreč bolje razumeti kot piko na i ali kot češnjo na vrhu torte, s katerim je lažje in bolj učinkovito mogoče dosegati poslovne cilje. S tovrstnim marketingom je namreč mogoče uspešno dopolnjevati preostale oglaševalske strategije in tako prej ter učinkoviteje doseči zastavljene komunikacijske in poslovne cilje. Nekatera podjetja tako že poročajo o neverjetnih uspehih, ki jih dosegajo z vsebinskim marketingom. Da pa bi bil tak marketing zares lahko učinkovit, je potrebno rezultate ves čas meriti in na podlagi meritev tudi sproti prilagajati projekte. Vsebinski marketing tako pomeni nenehno vlaganje v kakovostne vsebine.

© 26. 04. 2024 - Gramiz. Oglaševanje.